הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2006 10:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חדש עם תוכן  חומר אטימה בפנימית
נושא: חומר אטימה בפנימית תאריך: 6/4/2006 10:40:00 AM
מחבר/ת: חדש

בעת רכישת האופניים (לפני מספר שבועות) הפנימיות מולאו בחומר אטימה (ג´יפה). למה יש לצפות במקרה של תקר? האם חלק משמעותי של האוויר יוצא עד לאטימה?
שאלתי נובעת מכך שאתמול התפנצ´רה הפנימית ויצא חלק משמעותי של האוויר. האם כדאי לנסות לנפח ולרכב או שאם יצא חלק משמעותי של האויר סימן שחומר האיטום לא התגבר על הפנצ´ר ויש להחליף פנימית?

תודה


חזרה לפורום