הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2006 11:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  תנפח ותבדוק
נושא: תנפח ותבדוק תאריך: 6/4/2006 11:38:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר



בריחת אויר היא תופעה מוכרת.
אתה אמור לנפח שוב, אם לאחר הבריחה ניפחת והאויר לא תופס יכול להיות שיש לך סנייק בייט.


חזרה לפורום