טקסט הודעת פורום
6/4/2006 11:38:00 AM
דרור סופר
תנפח ותבדוק
נושא:
תנפח ותבדוק
תאריך:
6/4/2006 11:38:00 AM
מחבר/ת:
דרור סופר
בריחת אויר היא תופעה מוכרת.
אתה אמור לנפח שוב, אם לאחר הבריחה ניפחת והאויר לא תופס יכול להיות שיש לך סנייק בייט.
חזרה לפורום