טקסט הודעת פורום
| 6/4/2006 11:43:00 AM |
|
נושא: השלמת האיזון בגוף תאריך: 6/4/2006 11:43:00 AM
מחבר/ת: איציק
אני רוכב בממוצע כ 3-5 פעמים בשבוע כולל יום שבת ובנוסף אני עובד משמרות כך שאיזון האוכל בגוף הוא קצת בעייתי, במהלך השבוע אני שורף כ 8000 עד 9000 קק"ל לכל שעות האימון איך אני מחזיר בכדי לרדת מספר ק"ג. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|