טקסט הודעת פורום
| 6/4/2006 8:29:00 PM |
|
נושא: עזרה עם המעצורים-תגובה תאריך: 6/4/2006 8:29:00 PM
מחבר/ת: גל מן
קודם כל מדובר במעצור האחורי, באיזה מעצור מדובר ? V-BRAKE , דיסק מכני או אולי דיסק הידראולי ? אם תעלי תמונה יהיה הרבה יותר קל לעזור, ובפרט אם נדע את סוג המעצור.
|
חזרה לפורום |
|
|