הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2006 8:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל מן עם תוכן  עזרה עם המעצורים-תגובה
נושא: עזרה עם המעצורים-תגובה תאריך: 6/4/2006 8:29:00 PM
מחבר/ת: גל מן

קודם כל מדובר במעצור האחורי, באיזה מעצור מדובר ? V-BRAKE , דיסק מכני או אולי דיסק הידראולי ?
אם תעלי תמונה יהיה הרבה יותר קל לעזור, ובפרט אם נדע את סוג המעצור.


חזרה לפורום