טקסט הודעת פורום
6/5/2006 6:57:00 PM
יותם ברניס
אני יכול
נושא:
אני יכול
תאריך:
6/5/2006 6:57:00 PM
מחבר/ת:
יותם ברניס
אני עושה אותו ב - 17 בכל מקרה, אז ב 24 אוכל להוביל אותו, אחרי שהכרתי את המסלול.
חזרה לפורום