הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2006 6:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יותם ברניס עם תוכן  אני יכול
נושא: אני יכול תאריך: 6/5/2006 6:57:00 PM
מחבר/ת: יותם ברניס

אני עושה אותו ב - 17 בכל מקרה, אז ב 24 אוכל להוביל אותו, אחרי שהכרתי את המסלול.


חזרה לפורום