טקסט הודעת פורום
6/6/2006 8:06:00 PM
איתמר גל
זה לא טרמפיאדות
נושא:
זה לא טרמפיאדות
תאריך:
6/6/2006 8:06:00 PM
מחבר/ת:
איתמר גל
זה פאקינג תחנת רכבת :-)
יש לכם פה 110 רשומים :p :laugh:
קרע אותי האייקון עם הסיגר.
דרור,
צריך עזרה? אני פה!
חזרה לפורום