נושא: 110 טרמפיסטים וכולם מחכים למוביל... תאריך: 6/6/2006 8:46:00 PM
מחבר/ת: ירון פדות
נראה מי יקח את המושכות ויתארגן דרך המערכת לטיול ביום שישי :confused: .
הנסיון שלי באמצע השבוע הוא לא משהו עד כה :( . נקווה שזה יצבור תאוצה בהמשך.
בחודשיים שלושה האחרונים דרור קורע את הת&ת ואפילו אני עובד קשה בשביל לשדרג את המסלולים והפורום, נראה מה תהיה התהודה של כך, ואיך אנשים יקבלו את זה.
פידבקים אנחנו תמיד נשמח לשמוע :cool: .
|