טקסט הודעת פורום
| 6/6/2006 10:54:00 PM |
|
נושא: אפתח - אין בעיה תאריך: 6/6/2006 10:54:00 PM
מחבר/ת: יותם ברניס
אני מתלבט בין סובב הר איתן (מת על העליות האלה, בשביל זה אני חי...) לבין 21K (כי יש אפשרות "לחתוך" לסינגלים.
אחליט תוך כמה ימים ואפתח מסלול.
סה"כ יש עוד שבועיים...
|
חזרה לפורום |
|
|