הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2006 10:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יותם ברניס עם תוכן  אפתח - אין בעיה
נושא: אפתח - אין בעיה תאריך: 6/6/2006 10:54:00 PM
מחבר/ת: יותם ברניס

אני מתלבט בין סובב הר איתן (מת על העליות האלה, בשביל זה אני חי...) לבין 21K (כי יש אפשרות "לחתוך" לסינגלים.

אחליט תוך כמה ימים ואפתח מסלול.

סה"כ יש עוד שבועיים...


חזרה לפורום