טקסט הודעת פורום
6/6/2006 11:15:00 PM
mr_brown
עדיין לא עובד לי :|
נושא:
עדיין לא עובד לי :|
תאריך:
6/6/2006 11:15:00 PM
מחבר/ת:
mr_brown
היי דרור, לצערי אני עדיין לא מצליח לראות את הקליפים (התקנתי את כל הקודקים האפשריים, MP10 )
מה הסיפור של זה?
חזרה לפורום