נושא: באר-שבע - חיפה תאריך: 6/8/2006 9:19:00 AM
מחבר/ת: גיא צביאלי
ברצוני לרכב מבאר-שבע לחיפה וחזרה ברמת כבישים ושבילים נוחים (ברשותי אופני Hybrid).מה שמפחיד אותי זה עומס התנועה ההיסטרי באיזור כביש גהה עד אחרי הרצליה. אשמח ללמוד על מסלולים (ברמה שציינתי) שדרכם אוכל לעבור את איזור המרכז ביתר ביטחון. יש לציין שאני אכן מחפש את הבטיחות בדרך ולוא דווקא את היופי. בתודה, גיא
|