טקסט הודעת פורום
| 6/8/2006 10:13:00 PM |
|
נושא: נזילת אוויר בבולם תאריך: 6/8/2006 10:13:00 PM
מחבר/ת: אסף קסלסי
מה זה אומר נזילת אוויר ? :confused: משהו שקשור לאטמים בבולם ? :eek: האם זה ניתן לתיקון ? :dead: אם כן כמה עולה תיקון ?
תודה על העזרה מראש :D
|
חזרה לפורום |
|
|