טקסט הודעת פורום
| 6/9/2006 11:30:00 AM |
|
נושא: אז תספר לנו מה זה היה? תאריך: 6/9/2006 11:30:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
אני יודע שלא "עזרנו" אבל אתה יכול לעזור לאחדים...
אם לא עזרו אל תקח את זה אישית, פשוט תנדנד לנו. אנחנו מעטים מול רבים פה ואנחנו לפעמים מפספסים.
|
חזרה לפורום |
|
|