הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/9/2006 3:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק כץ עם תוכן  אז ככה...
נושא: אז ככה... תאריך: 6/9/2006 3:06:00 PM
מחבר/ת: איציק כץ

נכנסתי לאתר היצרן ומצאתי את הוראות ההתקנה והתחזוקה של המעצור. פעלתי על פי ההוראות וכך תקנתי את התקלה.

הרעיון פה הוא, שיש לשחרר את הברגים המחברים את גוף הבלם אל המזלג (במקרה שלי מדובר בבלם קדמי) כך שהוא חפשי לנוע מסביב לברגים. לאחר מכן מסובבים את הגלגל בעדינות ולוחצים על ידית הבלם עד להצמדות הרפידות לדיסק. חוזרים על התהליך מספר פעמים. מכיוון בית הבלם משוחרר מהשלדה ויכול לנוע, בכל פעם שלוחצי על הידית הוא מתמרכז סביב הדיסק. לאחר שחוזרים על התהליך מספר פעמים, תוך כדי שמירת ידית הבלם לחוצה, מהדקים את בית הבלם אל השלדה. רצוי להשתמש בטורקמטר לחיזוק הברגים למידה הנכונה. אם אין טורקמטר יש להזהר בזמן החיזוק על מנת לא לפגוע בתבריגים. בעקרון יש לפעול בניגוד לרצון הטבעי להדק בכל הכח.

לאחר מכן יש לסובב שוב את הגלגל ולוודא מרכוז נכון של המעצור ופעולה תקינה.



חזרה לפורום