הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/9/2006 11:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רונן עם תוכן  אימונים ארוכים
נושא: אימונים ארוכים  תאריך: 6/9/2006 11:19:00 PM
מחבר/ת: רונן

שלום,

כמה שאלות לי עליכם:
1. אני רוכב רכיבות אורכות (3-4 שעות) בדופק 60%-70%. האם ריכבות אלה יעילות לשריפת שומנים או שאחרי פרק זמן מסוים הגוף מפסיק לשרוף שומנים?
2. האם זה משנה מבחינת בנית כושר אם הרכיבות רציפות או שעדיף לעשות הפסקות קצרות כל שעה נניח?
3. חבר שרוכב איתי מספר פעמיים בשבוע טוען כי הוא אינו מוריד במשקל מאחר והוא בונה מסת שריר, בניגוד עליו אני כן מרזה. לפיכך או שאני לא בונה מסת שריר או שהוא ממשיך לאכול גנק-פוד? אשמח לדעתכם.

ולסיום אני חייב לציין כי הכתבות באתר מצוינות ועזרו להבין הרבה על תזונה וספורט.

תודה,
רונן



חזרה לפורום