נושא: איך מלמדים ילד לרכב? תאריך: 6/10/2006 2:35:00 PM
מחבר/ת: יוני
סליחה שאני מוריד את רמת הפורום לזוטות אבל אני אשמח אם מישהו יציע איך הדרך הפשוטה והפחות טראומטית ללמד רכיבה על אופניים לילד בכיתה א´. לרוץ אחריו ולהחזיק אותו, לתת לו פשוט להתגלגל בירידה עד שמתרסק, האם עדיף מישור או ירידה בה יכול לתפוס מהירות ולהיכנס לשיווי משקל יותר בקלות בלי הצורך לפדל... בקיצור - אשמח להצעות. אגב, מה לגבי לימוד רכיבה על דשא כדי שיהיה פחות טראומטי. נראה לכם קשה מדי?
|