הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2006 2:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוני עם תוכן  איך מלמדים ילד לרכב?
נושא: איך מלמדים ילד לרכב? תאריך: 6/10/2006 2:35:00 PM
מחבר/ת: יוני

סליחה שאני מוריד את רמת הפורום לזוטות אבל אני אשמח אם מישהו יציע איך הדרך הפשוטה והפחות טראומטית ללמד רכיבה על אופניים לילד בכיתה א´. לרוץ אחריו ולהחזיק אותו, לתת לו פשוט להתגלגל בירידה עד שמתרסק, האם עדיף מישור או ירידה בה יכול לתפוס מהירות ולהיכנס לשיווי משקל יותר בקלות בלי הצורך לפדל...
בקיצור - אשמח להצעות. אגב, מה לגבי לימוד רכיבה על דשא כדי שיהיה פחות טראומטי. נראה לכם קשה מדי?


חזרה לפורום