הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2006 7:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב להט specialized עם תוכן  אינטרואלים
נושא: אינטרואלים תאריך: 6/10/2006 7:34:00 PM
מחבר/ת: אביב להט specialized

אלעד שלום!
אני מבצע אינטרואלים שהולכים כך:
5 דקות על דופק 150
3 דקות על דופק 170
דקה וחצי על דופק 190

ככה אני עושה פעמיים באימון אחד שנערך פעם בשבוע האם באינטרואלים אלו אני משפר גם את היכולת האירובית וגם את האן-אירובית?
ועוד שאלה אחת:
איך אני מפתח כוח על האופניים ולא בחדר כושר?
תודה


חזרה לפורום