נושא: אינטרואלים תאריך: 6/10/2006 7:34:00 PM
מחבר/ת: אביב להט specialized
אלעד שלום! אני מבצע אינטרואלים שהולכים כך: 5 דקות על דופק 150 3 דקות על דופק 170 דקה וחצי על דופק 190
ככה אני עושה פעמיים באימון אחד שנערך פעם בשבוע האם באינטרואלים אלו אני משפר גם את היכולת האירובית וגם את האן-אירובית? ועוד שאלה אחת: איך אני מפתח כוח על האופניים ולא בחדר כושר? תודה
|