הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2006 8:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ido muller עם תוכן  האם זה יקרה שוב?
נושא: האם זה יקרה שוב? תאריך: 6/10/2006 8:03:00 PM
מחבר/ת: ido muller

שלום.
הייתי מאוד רוצה לעזור ולתרום במה שאני יכול בשביל לשפר את תרבות הנסיעה בארץ,
והשאלה היא בעצם איך אני יכול לדעת,מראש,על עוד פעילויות מסוג זה?!

(אין אפשרות לקבל הודעה ישירות למייל)?


חזרה לפורום