טקסט הודעת פורום
| 6/10/2006 8:03:00 PM |
|
נושא: האם זה יקרה שוב? תאריך: 6/10/2006 8:03:00 PM
מחבר/ת: ido muller
שלום. הייתי מאוד רוצה לעזור ולתרום במה שאני יכול בשביל לשפר את תרבות הנסיעה בארץ, והשאלה היא בעצם איך אני יכול לדעת,מראש,על עוד פעילויות מסוג זה?!
(אין אפשרות לקבל הודעה ישירות למייל)?
|
חזרה לפורום |
|
|