הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2006 9:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יפתח עם תוכן  גם אני סובל מכאבים בברך
נושא: גם אני סובל מכאבים בברך תאריך: 6/10/2006 9:22:00 PM
מחבר/ת: יפתח

הי,
התחלתי לרכב בערך לפני חודש וחצי, סרגל המאמצים היה כזה:
7 ק"מ יער בן שמן
13 ק"מ גבעות בניה (ליד יבנה)
23 ק"מ נס ציונה - פלמחים
שבת מנוחה
32 ק"מ שוב פלמחים
16 ק"מ יער בן שמן

בין כל טיול לטיול שבוע מנוחה
כאבים החלו להופיע בטיול האחרון, בעיקר בעליות ארוכות, ניסיתי להגביה את המושב, ולא כל כך עזר.
האם הבעיה היא עודף מאמץ ? מה אפשר לעשות על מנת לקצר את תהליך ההחלמה ?



חזרה לפורום