הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2006 7:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק כץ עם תוכן  קרקושים במעבר מפלטה עליונה (גדולה) לאמצעית
נושא: קרקושים במעבר מפלטה עליונה (גדולה) לאמצעית תאריך: 6/11/2006 7:24:00 PM
מחבר/ת: איציק כץ

לאחרונה אני שומע קרקושים בעת הורדת השרשרת מהפלטה הגדולה לאמצעית. לקחתי את האופנים למכנופן שבסוף התהליך שפר במעט את המצב אך עדין יש קרקושים. כששאלתי אותו על כך הוא טען שזה תקין וזאת בשל המסלול הארוך שלוקח לשרשרת עד שהיא יורדת מהפלטה הגדולה. שאלתי אותו אם גם באופנים שלו (הוא גם רוכב) המצב הוא כזה? הוא ענה שכן. האם זה מצב תקין? האם יש מה לעשות על מנת להגיע למצב שהשרשרת יורדת חלק (וכמובן עולה חזרה ולא מתחככת במעביר ושאר מרעין בישין הקשורים לכוון הלוכים קדמיים)? :confused:

אשמח לשמוע מנסיונכם העשיר.

תודה


חזרה לפורום