נושא: מעוניין לתכנן לעצמי תוכנית אימון תאריך: 6/11/2006 9:35:00 PM
מחבר/ת: אבירם
אני רוצה לרדת במשקל כ-10 ק"ג. שוקל 94 קילו. אני רוצה לרדת ללא תוכנית מקצועית אבל רוצה כללי אצבע לפיהם אני יכול לרכב.
בכללי משו כמו: יום א 20 ק"מ מנוחה יום ג 30 ק"מ מנוחה יום ד´ 20 ק"מ מאומץ
האם אפשר לעשות כזה דבר? האם יש מאגר של תוכניות?
|