הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2006 9:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבירם עם תוכן  מעוניין לתכנן לעצמי תוכנית אימון
נושא: מעוניין לתכנן לעצמי תוכנית אימון תאריך: 6/11/2006 9:35:00 PM
מחבר/ת: אבירם



אני רוצה לרדת במשקל כ-10 ק"ג. שוקל 94 קילו.
אני רוצה לרדת ללא תוכנית מקצועית אבל רוצה כללי אצבע לפיהם אני יכול לרכב.

בכללי משו כמו:
יום א 20 ק"מ
מנוחה
יום ג 30 ק"מ
מנוחה
יום ד´ 20 ק"מ מאומץ

האם אפשר לעשות כזה דבר? האם יש מאגר של תוכניות?





חזרה לפורום