נושא: שלום ירון תאריך: 6/12/2006 12:02:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
קשה לקבוע אם הכאבים נובעים מתנוחה לא נכונה, מכיוון שלא ראיתי אותך רוכב. עבודה בחדר כושר (מסודרת) תמיד תעזור ולא יכולה להזיק. לא חייבים בחדר כושר, אפשר גם בבית. מבחינת תנוחה, אולי ! אולי! הכידון קרוב מידי אליך ונמוך. אבל זאת כמעט כמו ירייה באפילה. אשמח לעזור במידה ותיצור קשר במידה ואתה מעוניין
|