הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2006 12:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  בבקשה
נושא: בבקשה תאריך: 6/12/2006 12:10:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

5 דקות על דופק 150
3 דקות על דופק 170
דקה וחצי על דופק 190
אינני יודע מה דופק סף שלך/דופק מקסימום, לכן קשה לי לענות.

איך אני מפתח כוח על האופניים ולא בחדר כושר?
אימונים על סל"ד נמוך :
מסל"ד 50-55 ועד 90 סל"ד - תלוי בסוג האימון, התקופה והמטרה


חזרה לפורום