נושא: שרירי חזה תאריך: 6/12/2006 9:56:00 PM
מחבר/ת: Tomer Nobel
כיווצי שרירים באזור החזה אופיניים למתעמלים בחדר כושר בעיקר על מכשיר פרפר. קשה לי לנתח מבלי לראות איך אתה רוכב כיצד אתה יוצר עומס יתר ברכיבה על אזור זה. (שריר 2,3) כשאתה אומר שהכיווץ נמשך לשבוע ואף יותר אני חייב להגיד שזה נשמע קצת מוזר...אולי זה בכלל לא שריר תנועתי. וכאן כפי שאלעד תיאר זו יריה באפלה - אתה אומר שזה בזמן רכיבה מאומצת כך שיש מקום גם לחשוב על שרירים בין צלעיים אשר שותפים בתהליך הנשימה בעיקר במאמץ רב. בכל אופן במידה וזה ממש מגביל ומציק לאחר רכיבה יש מקום תמיד לבדוק את התאמת האופניים ותנוחת הרכיבה ובמידה ושם אין בעייה הנראית לעין כעומס יתר על צד שמאל יש מקום לגשת לייעוץ רפואי.
|