טקסט הודעת פורום
| 6/13/2006 8:40:00 AM |
|
נושא: שרירי חזה תאריך: 6/13/2006 8:40:00 AM
מחבר/ת: ירון
תומר ואלדד קודם כל תודה על התשובה המהירה. לפי השרטוט שצירפתם נראה לי שמדובר בשריר בין צלעי השריר ממוקם בקו אופקי מתחת לשריר מס´ 2 בערך בקו של הסיפרה 5 בשרטוט. במקרה כזה, מה ניתן לעשות חוץ מהפחתת מאמצים?
ירון
|
חזרה לפורום |
|
|