הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2006 8:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון עם תוכן  שרירי חזה
נושא: שרירי חזה תאריך: 6/13/2006 8:40:00 AM
מחבר/ת: ירון

תומר ואלדד
קודם כל תודה על התשובה המהירה.
לפי השרטוט שצירפתם נראה לי שמדובר בשריר בין צלעי
השריר ממוקם בקו אופקי מתחת לשריר מס´ 2
בערך בקו של הסיפרה 5 בשרטוט.
במקרה כזה, מה ניתן לעשות חוץ מהפחתת מאמצים?

ירון


חזרה לפורום