טקסט הודעת פורום
| 6/13/2006 6:54:00 PM |
|
נושא: איזון קלורי תאריך: 6/13/2006 6:54:00 PM
מחבר/ת: איציק
אני רוכב כביש ומידי אימון שנמשך מס´ שעות ואני שותה כבקבוק עד שתיים באימון לאחר אני מרגיש צריבות בשתן ואי יכולת לתת שתן מס´ שעות האים זה נורמלי?
|
חזרה לפורום |
|
|