הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2006 6:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק עם תוכן  איזון קלורי
נושא: איזון קלורי תאריך: 6/13/2006 6:54:00 PM
מחבר/ת: איציק

אני רוכב כביש ומידי אימון שנמשך מס´ שעות ואני שותה כבקבוק עד שתיים באימון לאחר אני מרגיש צריבות בשתן ואי יכולת לתת שתן מס´ שעות האים זה נורמלי?


חזרה לפורום