הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2006 10:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tomer עם תוכן  עופר שלום,
נושא: עופר שלום, תאריך: 6/13/2006 10:51:00 PM
מחבר/ת: Tomer

אני חושב שעל רוב חלקי השאלה רצוי שאלעד יענה לך ולדעתי עליך להוסיף פרטים כיוון שלא ברור על איזה סוג אופניים אתה רוכב והאם הם מותאמות לשינויים משמעותיים כפי שתה מתאר (קיצור הסטם כמעט בחצי) וגם האם נכון במחינת זוית הראש של השלדה שלך שינוי בזוית (כפי שאמרת שינוי בהיגוי וגם שינוי התנהגותי בירידות ועליות).

לגבי כאבי השכמות - קשה לדעת מבלי לראות אותך אבל אני יכול לנחש שאם סטם קצר יותר הועיל לך אזי כנראה הסטם הארוך "מותח" אותך ואף גורם לעומס יתר על פלג הגוף העליון.
במקרה זה אין טוב ממראה עיניים...

תומר.




חזרה לפורום