נושא: שאלה מצויינת ! תאריך: 6/14/2006 12:07:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
יכולות להיות כל מיני סיבות. ראשית, ייתכן שאינך שותה מספיק. נסה לשתות טוב ויותר (גם כמות וגם איכות). בנוגע לשתייה - כנס למאמר הזה : http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=664
במידה וזה לא עוזר, יכול להיות שקיים לחץ על אזור המפסעה ואזור החלציים שמתעצם ברכיבות ארוכות יותר. במידה וזאת הסיבה, החלף אוכף עם חריץ "שישחרר" את הלחץ על האזור הרגיש. הטיית הכיסא קדימה גם היא יכולה לעזור, אבל מצד שני יכולה לגרום לכאבי גב...
במידה וכל זה לא עוזר(שיפור השתייה/החלפת האוכף), פנה לרופא ספורט, שמתמחה ברכיבת אופניים.
וכמובן, כל הכתוב לעיל יוצא מהנחה שאתה יושב בצורה תקינה על האופניים !
|