טקסט הודעת פורום
| 6/14/2006 1:03:00 PM |
|
נושא: תלוי במעביר.. תאריך: 6/14/2006 1:03:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine
מעביר ברמה גבוהה יותר (מהדגם שיש לך..) מעביר במהירות יותר גדולה את השרשרת וגם נותן לך משקל יותר נמוך ועוד.. העצה שלי היא.. ללכת למכונאי נוסף ולשאול אותו אם הוא יכול לסדר את הבעיה.
|
חזרה לפורום |
|
|