הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/14/2006 7:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק כץ עם תוכן  תודה. המעביר שלי הוא Shimano
נושא: תודה. המעביר שלי הוא Shimano תאריך: 6/14/2006 7:42:00 PM
מחבר/ת: איציק כץ

דגם SIS top swing מודל C050


חזרה לפורום