טקסט הודעת פורום
6/14/2006 7:42:00 PM
איציק כץ
תודה. המעביר שלי הוא Shimano
נושא:
תודה. המעביר שלי הוא Shimano
תאריך:
6/14/2006 7:42:00 PM
מחבר/ת:
איציק כץ
דגם SIS top swing מודל C050
חזרה לפורום