נושא: קבוצות רכיבה תאריך: 6/15/2006 1:58:00 AM
מחבר/ת: Dor Norman
איך זה עובד? לכל מועדון/קבוצה יש את רמות הרוכבים שלו, צעירים בוגרים ולפעמים גם קטקטים. מה זה כולל? בשבוע ישנן 2-4 רכיבות קבוצתיות עם המאמן, תוכנית אימונים שבועית/חודשית, טיולים/מחנות אימונים קבוצתיים. הייתרון הבולט הוא כמובן אימון נכון בעזרת מאמן.
רשימת קבוצות בארץ: http://www.ofanaim.org.il/images_all.htm
ואם יש עוד שאלות את מוזמנת לשאול
|