הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/15/2006 1:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Dor Norman עם תוכן  קבוצות רכיבה
נושא: קבוצות רכיבה תאריך: 6/15/2006 1:58:00 AM
מחבר/ת: Dor Norman

איך זה עובד?
לכל מועדון/קבוצה יש את רמות הרוכבים שלו, צעירים בוגרים ולפעמים גם קטקטים.
מה זה כולל?
בשבוע ישנן 2-4 רכיבות קבוצתיות עם המאמן, תוכנית אימונים שבועית/חודשית, טיולים/מחנות אימונים קבוצתיים.
הייתרון הבולט הוא כמובן אימון נכון בעזרת מאמן.

רשימת קבוצות בארץ:
http://www.ofanaim.org.il/images_all.htm

ואם יש עוד שאלות את מוזמנת לשאול


חזרה לפורום