נושא: החיפזון מהשטן תאריך: 6/17/2006 9:53:00 PM
מחבר/ת: אורי בן זאב
דרך נוף הכרמל היא ללא עוררין אחת הדרכים הקלות (והיפות) בכרמל. הסיבה שהיה לך קשה היא שהייתה כנראה עסוק במרדף אחרי חבריך ה"מנוסים". כשמתחילים לרכב חשוב לעשות זאת בהדרגה. הכושר והנסיון יבואו עם הזמן וההתמדה. ;)
מידע רב על "דרך נוף הכרמל" ועוד עשרות דרכים ושבילים נוספים בכרמל במפת פארק הכרמל שתצא בקרוב.
www.shvil.net
|