נושא: תודה תאריך: 6/18/2006 11:04:00 AM
מחבר/ת: איציק כץ
יתכן והמושג שלי על מה זה מסלול "קל" אינו נכון ויתכן שעם בנית הכושר אוכל להסכים שהמסלול אכן "קל". אני אחזור אליו בעוד מספר חודשים כדי להתנסות שוב. אז אוכל אולי גם לראות את הנוף ולהתרכז פחות במעבר מכשולים. סיפרו לי שיש שם נוף מדהים ;)
|