נושא: תעלומת merida תאריך: 6/18/2006 3:22:00 PM
מחבר/ת: עמנואל
רכשתי דגם kalahari 510 sx 06 בצבע ירוק זרחני עם כידון גבוה יחסית. מה שמוזר זה שבאתר של רוזן מינץ וגם באתר של מרידה העולמית רשום שהדגם מופיע רק בכתום או כחול והאופניים בצילום עם כידון נמוך יותר. עוד שינויים - על המושב שלי לא רשום kalahari והמדבקות מסודרות כמו בקאלאהארי 500 (למרות שרשום 510). מסתבר שיש גם דגם 510 (לא sx) זול יותר שהמזלג שלו שונה... יש מצב שעבדו עליי בחנות??????? :confused: :confused:
|