נושא: פירוק קסטה. תאריך: 6/18/2006 3:34:00 PM
מחבר/ת: ערן
שלום לכולם. פירקתי את הנאבה האחורית לצורת ניקוי יסודי. לאחר הניקוי שכלל גם ניקוי הקסטה עם דיגריזר יש מהקסטה רעשי חול. האם אני יכול ו/או כדאי שאני יפרק את הקסטה עד שאני יגיע לגולות בשביל לנקות אותם יסודי. נניח שיש לי את הכלי לפרוק קסטות אך השאלה האם המיסוב של הקסטה הוא סגור או שזה כמו הנאבות שהגולות ניתנות לפרוק? מי פרק פעם קסטה?
|