נושא: חברים - הנה קצת עזרה תאריך: 6/18/2006 5:43:00 PM
מחבר/ת: ירון פדות
אתם נמצאים באחד מאיזורי הרכיבה הכי יפים בארץ.
קודם כל חורשן - מקום מדהים עם שבילים המתאימים לכל הרמות.
הנה מסלול לדוגמא: http://www.harim.co.il/trails/TrailShow.asp?ID=153 לא צריך להקפיד עליו...תחנו בעמיקם ומשם תשוטטו לכיוון חורשן.
עוד אפשרות היא איזור רמת הנדיב. ואפשרות שלישית היא באמת לצאת מאיזור התעשיה של גבעת עדה לכיוון מזרח - לכיוון גלעד וגבעת הרקפות ואף לכיוון משמר העמק.
מקווה שעזרתי. תהנו.
|