טקסט הודעת פורום
| 6/18/2006 6:51:00 PM |
|
נושא: עזרתכם בבקשה תאריך: 6/18/2006 6:51:00 PM
מחבר/ת: dan
יש לי הצעה ל stumjumper expert 2006 ב 11700 ש"ח מידה XL ואני 1.82 מטר או לחילופין מידה L ב 12995 ש"ח....
בבקשה עיזרו לי לקבל את ההחלטה הנכונה. שתי זוגות האופניים חדשות לגמרי ואותו מפרט תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|