הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/18/2006 7:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר עם תוכן  צבע, זה לא התאמה לשוק הישראלי
נושא: צבע, זה לא התאמה לשוק הישראלי תאריך: 6/18/2006 7:09:00 PM
מחבר/ת: ניר

ואני לא מסכים עם יובל לגבי הצביעה השונה.
יש צבעים שנקבעו מראש לדגם - בין אם בחו"ל ובין בישראל.
לא צובעים אופניים לשוק הישראלי.


חזרה לפורום