טקסט הודעת פורום
| 6/18/2006 7:09:00 PM |
|
נושא: צבע, זה לא התאמה לשוק הישראלי תאריך: 6/18/2006 7:09:00 PM
מחבר/ת: ניר
ואני לא מסכים עם יובל לגבי הצביעה השונה. יש צבעים שנקבעו מראש לדגם - בין אם בחו"ל ובין בישראל. לא צובעים אופניים לשוק הישראלי.
|
חזרה לפורום |
|
|