נושא: שקד ורומן........... תאריך: 6/18/2006 9:23:00 PM
מחבר/ת: רוני פז
אנחנו רוצים לפתוח קבוצה של אנשים מהאזור קיסריה והסביבה ולצאת לרכיבות באמצע שבוע בשעות המוקדמות של הבוקר או אחרי 18:30 אז כבר שוחחתי עם אחד מיוקנעם ועם אחד ואור עקיבא ומחר אני הולכת למסלול עם מישהו מגבעת עדה או מרגבים כך שיש כבר משהו כמו 6 אנשים יחד איתכם שמעונינם יכול להיות שמנחם כינוי-קרליטו יפתח קבוצה ואז תצטרפו ואני אשאל מחר גם את עופר מגבעת עדה ואז נתחיל לאט לאט לגבש קבוצה מה אתם אומרים ?
|