הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/18/2006 9:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רוני פז עם תוכן  שקד ורומן...........
נושא: שקד ורומן........... תאריך: 6/18/2006 9:23:00 PM
מחבר/ת: רוני פז

אנחנו רוצים לפתוח קבוצה של אנשים מהאזור קיסריה והסביבה ולצאת לרכיבות באמצע שבוע בשעות המוקדמות של הבוקר או אחרי 18:30 אז כבר שוחחתי עם אחד מיוקנעם ועם אחד ואור עקיבא ומחר אני הולכת למסלול עם מישהו מגבעת עדה או מרגבים כך שיש כבר משהו כמו 6 אנשים יחד איתכם שמעונינם יכול להיות שמנחם כינוי-קרליטו יפתח קבוצה ואז תצטרפו ואני אשאל מחר גם את עופר מגבעת עדה ואז נתחיל לאט לאט לגבש קבוצה מה אתם אומרים ?


חזרה לפורום