הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2006 1:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  לא מומלץ לפרק את הנאבה !!!
נושא: לא מומלץ לפרק את הנאבה !!! תאריך: 6/19/2006 1:03:00 AM
מחבר/ת: אריאל סגל

לא כל כך מובן מה שכתבת אבל אני אנסה להתייחס

את הקסטה אין בעיה לפרק בעזרת הכלים המתאימים ולנקות אותה

יש קסטות של סראם שניתנות לפירוק ממש לגורמים.

לגבי הנאבה עצמה לא כל נאבה באה עם מייסבים סגורים וגם אלה שבאות עם מייסבים סגורים צריכות כלים מיוחדים כמו חולצים על מנת להוציא את המייסבים החוצה.

אני מניח שאם אתה שומע רעש כמו של חול אז הנאבה היא עם מייסבים פתוחים ולא כדי להתעסק איתה יותר מידי.

בשום פנים ואופן לא לשים בפנים כל מיני שמנים כמו WD40 ודומיהם כי הם פשוט טוחנים בפנים הכל. יש לשים אך ורק גריז.

אם לא התנסת בעבר ויש לך חוש טכני אני ממליץ שתראה איך עושה את זה מכונאי מנוסה ואחר כך תוכל לנסות לבד.

מקווה שעזרתי
אריאל


חזרה לפורום