נושא: פגיעה בבולם קדמי תאריך: 6/19/2006 11:49:00 AM
מחבר/ת: יניב ש
בוקר טוב לכולם .
ברכיבה אחרונה , אחרי התהפכות קלה גיליתי שהבולם חטף מכה מסלע ונשברה ממנו חתיכה קטנה ממש איפה שהאטם . האם זה יכל לגרום לפיצוץ הבולם או חולשה של האטם ?? מדובר בחתיכה באורך של כ ס"מ וחצי .
אם זה משנה מדובר ב drop-off 170 triple שהוא בולם אוויר.
המשכתי לרכב אחר כך ואפילו שחררתי מס´ קפיצות של מטר אבל מה שמפחיד אותי שבדרופ יותר רציני הוא פשוט יתפוצץ . האם יש סימן לדאגה או האם ניתן לבצע תיקון מסויים ???
תודה מראש
|