הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2006 11:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב ש עם תוכן  פגיעה בבולם קדמי
נושא: פגיעה בבולם קדמי תאריך: 6/19/2006 11:49:00 AM
מחבר/ת: יניב ש

בוקר טוב לכולם .

ברכיבה אחרונה , אחרי התהפכות קלה גיליתי שהבולם חטף מכה מסלע ונשברה ממנו חתיכה קטנה ממש איפה שהאטם .
האם זה יכל לגרום לפיצוץ הבולם או חולשה של האטם ??
מדובר בחתיכה באורך של כ ס"מ וחצי .

אם זה משנה מדובר ב drop-off 170 triple שהוא בולם אוויר.

המשכתי לרכב אחר כך ואפילו שחררתי מס´ קפיצות של מטר אבל מה שמפחיד אותי שבדרופ יותר רציני הוא פשוט יתפוצץ .
האם יש סימן לדאגה או האם ניתן לבצע תיקון מסויים ???

תודה מראש


חזרה לפורום