הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2006 12:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל .נ. עם תוכן  לא אמרתי שצובעים ספציפי לשוק הישראלי,אבל..........
נושא: לא אמרתי שצובעים ספציפי לשוק הישראלי,אבל.......... תאריך: 6/19/2006 12:37:00 PM
מחבר/ת: יובל .נ.

דיגמי GIANT מופצים בעולם מכמה מפעלים והדגמים שנימכרים בארה"ב שונים מאלה שבאוסטרליה ששונים מאלה שבאירופה ובאסיה.
השינויים הם קטנים בעיצוב הציורים שעל השלדה ולפעמים גם בשינוי קטן של שם הדגם ובמפרטים שזה כבר קשור ליבואן.
תכנס לאתר של GIANT ותבדוק בכל מדינה את הדגמים שנימכרים שם .


חזרה לפורום