טקסט הודעת פורום
6/19/2006 5:30:00 PM
saar peleg
צמיגים Continental Diesel
נושא:
צמיגים Continental Diesel
תאריך:
6/19/2006 5:30:00 PM
מחבר/ת:
saar peleg
צמיגים Continental Diesel
האם למישהו יש נסיון עם הצמיגים הנ"ל? אני צריך אותם לאופני Kona Coiler
חזרה לפורום