הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2006 5:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  saar peleg עם תוכן  צמיגים Continental Diesel
נושא: צמיגים Continental Diesel תאריך: 6/19/2006 5:30:00 PM
מחבר/ת: saar peleg

צמיגים Continental Diesel
האם למישהו יש נסיון עם הצמיגים הנ"ל? אני צריך אותם לאופני Kona Coiler




חזרה לפורום