טקסט הודעת פורום
| 6/19/2006 8:53:00 PM |
|
נושא: נישמע מצוין תאריך: 6/19/2006 8:53:00 PM
מחבר/ת: שקד
אני תומך, ד"א ה18:30 הזה הוא עקב עבודה או שרירותי במקצת? כי זה בסה"כ במרחק שעה וחצי מהחושך..
על כל אופן, לפנות בוקר נישמע גם כן נחמד, אם כי אני אהיה זמין בשעות מוקדמות אלו רק החל מסוף החודש.
|
חזרה לפורום |
|
|