נושא: לגבי הרעשים תאריך: 6/20/2006 1:30:00 PM
מחבר/ת: אריק פרידמן
רעש החול שאתה שומע לאחר פירוק וניקוי הקסטה נובע בעקבות הניקוי עם הדגריזר. ברגע שהורדת את הקסטה וניקית את הלב (וחלק שעליו יושבת הקסטה) הדיגריזר חודר ללב ולמיסב הימני של הנאבה שוטף ממנו את הגריז ומכניס חול. פתרון לבעיתך יהיה טיפול כולל לנאבה וללב וממולץ בחום לתת למכונאי לעשות את העבודה כי פירוק והרכבת הנאבה והלב זה משהו שדורש כלים מיוחדים ונסיון בסגירת נאבה. סיבה נוספת לגרגור של נאבה זה קונוסים שחוקים ואז יש להחליפם בחדשים.
|