טקסט הודעת פורום
| 6/21/2006 5:35:00 PM |
|
נושא: מתאם לפלאפון / GPS איזיפון תאריך: 6/21/2006 5:35:00 PM
מחבר/ת: רז גורן
האם למישהו יש ניסיון עם מתאם איזיפון לפלאפון/ג´י פי אס האם זה עמיד ברעידות ברכיבת שטח אגרסיבית . ראה תמונה ב : http://www.shiroco.co.il/scripts/prodView.asp?idProduct=99
רז http://goren.raz.googlepages.com
|
חזרה לפורום |
|
|