הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/22/2006 5:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan עם תוכן  עצתכם הדחופה בבקשה
נושא: עצתכם הדחופה בבקשה תאריך: 6/22/2006 5:07:00 PM
מחבר/ת: dan

אופניים לXC, אם אפשרות להתחיל קצת סינגלים ואולי עם הזמן להשתעשע עם DROPים.
מה הכי כדאי?
STUNPJUMPER EXPERT 2006
BIG HIT EXPERT 2006
GT 5 IDRIVE 3 06
אולי משהו אחר?
אנא עצתכם לרוכש......
(ואם ניתן להסביר למה ולתת דגם מדוייק).
אגב רצוי שבדיווש שבילים רגיל/מעט כביש השפעת הש"מ תהיה הכי קרוב לאפסית שרק ניתן ועם זאת שבירידות תלולות ודרופים יגהצו יפה את השטח.
תודה מראש לכולכם


חזרה לפורום