נושא: עצתכם הדחופה בבקשה תאריך: 6/22/2006 5:07:00 PM
מחבר/ת: dan
אופניים לXC, אם אפשרות להתחיל קצת סינגלים ואולי עם הזמן להשתעשע עם DROPים. מה הכי כדאי? STUNPJUMPER EXPERT 2006 BIG HIT EXPERT 2006 GT 5 IDRIVE 3 06 אולי משהו אחר? אנא עצתכם לרוכש...... (ואם ניתן להסביר למה ולתת דגם מדוייק). אגב רצוי שבדיווש שבילים רגיל/מעט כביש השפעת הש"מ תהיה הכי קרוב לאפסית שרק ניתן ועם זאת שבירידות תלולות ודרופים יגהצו יפה את השטח. תודה מראש לכולכם
|