טקסט הודעת פורום
6/23/2006 11:49:00 AM
ניר
תתפלא, אבל...
נושא:
תתפלא, אבל...
תאריך:
6/23/2006 11:49:00 AM
מחבר/ת:
ניר
היבואן הוא קוברה בורדו ויש לו גם חנות בחיפה.
תתקשר לחנות בתל אביב (חנות סקוט) ותבקש פרטים.
חזרה לפורום