הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2006 11:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר עם תוכן  תתפלא, אבל...
נושא: תתפלא, אבל... תאריך: 6/23/2006 11:49:00 AM
מחבר/ת: ניר

היבואן הוא קוברה בורדו ויש לו גם חנות בחיפה.
תתקשר לחנות בתל אביב (חנות סקוט) ותבקש פרטים.


חזרה לפורום