טקסט הודעת פורום
6/25/2006 9:37:00 AM
אמיר ד
אני כבר 4 שנים עם פס גומי
נושא:
אני כבר 4 שנים עם פס גומי
תאריך:
6/25/2006 9:37:00 AM
מחבר/ת:
אמיר ד
ואין שום נזק. אבל אם מרכיבים את הפס בצורה עקומה אז יש בעיות.
חזרה לפורום