הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2006 9:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר ד עם תוכן  אני כבר 4 שנים עם פס גומי
נושא: אני כבר 4 שנים עם פס גומי תאריך: 6/25/2006 9:37:00 AM
מחבר/ת: אמיר ד

ואין שום נזק. אבל אם מרכיבים את הפס בצורה עקומה אז יש בעיות.



חזרה לפורום