הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2006 12:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר . עם תוכן  צליל מוזר ברכיבה
נושא: צליל מוזר ברכיבה תאריך: 6/25/2006 12:03:00 PM
מחבר/ת: שחר .

שלום,

לאחרונה נתקלתי בתופעה מוזרה: התחלתי לרכב קצת יותר אגרסיבי מה שגרם לי ליפול לא מעט פעמים ולפני מספר ימים שמתי לב שבהילוכים מסויימים (אחורי/קדמי, לא משנה) יש רעש "כבד" ז"א לא סאונד נקי (לא יודע להסביר אחרת את הצליל).
האם יש צורך בכיוון? שימון ?
בדיקה של מומחה?



תודה מראש!


חזרה לפורום