נושא: צליל מוזר ברכיבה תאריך: 6/25/2006 12:03:00 PM
מחבר/ת: שחר .
שלום,
לאחרונה נתקלתי בתופעה מוזרה: התחלתי לרכב קצת יותר אגרסיבי מה שגרם לי ליפול לא מעט פעמים ולפני מספר ימים שמתי לב שבהילוכים מסויימים (אחורי/קדמי, לא משנה) יש רעש "כבד" ז"א לא סאונד נקי (לא יודע להסביר אחרת את הצליל). האם יש צורך בכיוון? שימון ? בדיקה של מומחה?
תודה מראש!
|