נושא: שירות לקוחות - יש כזה דבר תאריך: 6/25/2006 12:36:00 PM
מחבר/ת: זאב אריאלי - שהם
שלום לכולם, מצו"ב עותק ממכתב תודה שרשמתי לחברת "סער" - יבואני תיקי רכיבה Aztec. אני עומד בשתי רגליי מאחורי כל מילה. איזה כיף שנותנים שרות אמיתי ולא מחפשים איפה אפשר לXXXXאת הלקוח... **************************************
רצועות הצד של תיק רכיבת אופניים שקניתי לפני כשלוש שנים התחילו להיפרם לאחרונה. כשהגעתי לחנות שבה נקנה התיק, אמרו לי שאינם יכולים לעזור, כיוון שהתיק אינו באחריות. לא עזרו טענותיי, שרצועות לא אמורות להיפרם גם אחרי 10 שנים (מנסיוני כטייל ותיק בארץ ובעולם). מסתבר שרצפת פרקט מצוחצחת ואופניים למכירה ב-20 אלף ₪, לא ממש מבטיחים שירות לקוחות כמו שצריך. בצר לי פניתי ישירות אליכם, יבואני התיק - חברת "סער". אצלכם קיבלתי את השירות שציפיתי לו. מענה מהיר, ולקיחת אחריות על המוצר. תוך מספר ימים קיבלתי תיק זהה, אמנם לאחר "יום צילומים", אבל כמעט מהאריזה. ברצוני להביע את הערכתי על העזרה, ועל השירות שידע לשים אותי כלקוח, במרכז. קהילת האופניים בישראל, למרות גדילתה בשנים האחרונות, היא קהילה אינטימית ומגובשת. ראוי לקהילה זו להעריך את הספקים שיודעים לא רק למכור, אלא גם לתת את התמיכה ואת שירות הלקוחות האיכותי. אצלי, ואצל חבריי לקבוצה בשהם - נכנסתם להגדרה זו. יישר כוח!! זאב אריאלי קבוצת רוכבי שהם
|